Mají li vám naše informace pomoci se uzdravovat, musíte je mít po ruce…
Musíte se k nim kdykoli dostat… A hlavně, vše musí vždy a každému fungovat :-)
No a o to se stará na každé dobré informační stránce kdo???
No přece technická podpora… A ta naše je hodně dobrá :-)
Abyste nám věřili, podívejte se, jaké odměny se jí dostalo :-)

PŘEPIS VIDEA ZDE
Radek: Ahoj tady je Radek, dneska se budu trošku chlubit. Každá stránka nebo spíš každý projekt, který dodává nějakou službu, nějaký servis, který nějakým způsobem zpřístupňuje on-line materiál, mluvím teď o nás v takových zvláštních výrazech, by měl disponovat kvalitní technickou podporou.

No, a samozřejmě i my disponujeme takovou technickou podporou. Od začátku jsme ji zahrnuli do našich služeb na naše stránky, do našeho servisu.
Je poměrně dost důležité jak taková technická podpora funguje, protože když máte nějaké problémy nebo nějaké těžkosti se stránkou, nemůžete se přihlásit do profilu nebo vám tam něco nefunguje, je potřeba to nějak řešit.

A když se nemáte kam odvolat, je to špatně. U nás to takhle funguje již od začátku, kdy jsem to řešil všechno sám. Poměrně záhy jsem pochopil, že to asi nebudeme s Marky všechno zvládat, naše databáze, myslím vás, našich příznivců rostla a rostla. Čím dál více přibývalo e-mailů, čím dál více přibývalo práce s konzultacemi, řekněme i studium dalších nových informací, protože ty se objevují každý den. A tak jsme museli začít přemýšlet o rozšíření týmu. Jako první jsme se vrhli samozřejmě do vlastních řad, do naší rodiny. Podporu technickou začal v té době zastávat můj syn Tomáš.

A proč vlastně o tom mluvím? Jak jsem říkal na začátku, chceme se pochlubit. Tomáš totiž disponuje neobvyklou trpělivostí a schopností někomu něco vysvětlit, takže vzal svůj úkol opravdu z gruntu. Začali nám chodit různé pochvalné e-maily ohledně jeho práce, jakým způsobem pomohl někomu, kdo mu zavolal nebo kdo mu napsal. Myslím si, že vrcholem těchto pochval je, že jedna z vás, jedna z SCDéčkařek, jedna naše klientka se rozhodla za Tomášem vypravit na návštěvu až z Prahy. Byli spolu na obědě, měli spolu  takový krátký odpolední program, hlavně ale chtěla vděčná paní Tomášovi nějakým způsobem za jeho pozornost, vstřícnost a čas poděkovat. Sešli jsme právě při jejich společném obědě. Měl jsem sebou kameru, protože paní, nemusím skrývat její jméno, paní Marie měla zájem na kameru říci něco o naší technické podpoře. To je na úvod všechno a tady to máte.

Marie: Dobrý den pane Radku, přijela jsem z daleké Prahy, a chtěla bych vám poděkovat za vaši technickou podporu, kterou v rámci vašeho programu SCD poskytujete vašim klientům. Je to neuvěřitelný dar, protože sám ze své zkušenosti víte jak těžké je získat si informace co se týká zajištění zdraví.

A nejde jen o to ty informace získat, ale jde o to si je uchovat. A k tomu, aby člověk získal dobré zdraví nestačí jeho silná vůle, dodržování všech pravidel léčebných, ale musí si umět vyhledat co je k tomu potřeba. Dnes je to složité, každý neumí ovládat moderní IT technologie, počítač, neumí s chytrým telefonem, s tiskárnou, neumí si stáhnout poslední verzi programu, který používá. A vaše firma je velmi moderní, využívá poslední technologie. U zákazníků nemusí být kompatibilní oba systémy. Přesto, že já sama umím pracovat jak s počítačem, s chytrým telefonem, s tiskárnou, tak i přes to se mi nepodařilo vytisknout vaše kuchařky. Zavolala jsem vám a vy jste mě odkázal na technickou podporu, kterou ve vaší firmě vykonává váš syn Tomáš. Je to velice příjemný, milý, sympatický chlapeček, tudíž kdokoli se na něj obrátí, se nemusí stydět, nemusí cítit svoji nedostatečnost, protože se to ani u běžného uživatele neočekává, že by uměl dokonale s těmito nástroji pracovat. Tomáš se umí pomocí programu Teamviewer dostat na váš počítač nebo telefon. Umí do něj stáhnout nejnovější program, udělá vám samostatnou ikonku pro spouštění stránky Uzdravte se jídlem, nemusíte ji hledat, nejste tím pádem v počítači nebo v telefonu ztraceni. Nejdůležitější je, že když požádáte, tak vám Tomáš  vybere prohlížeč, nemáte tak s obsluhou žádnou velkou práci. Je to vlastně služba, která je daleko nad rámec toho co si platíte s SCD, protože tuto modernizaci v počítači můžete využít při každém použití počítače. Významné je, že podpora pana Tomáše je takový malý kurz, který byste si jinak museli zaplatit. Například já jsem se s ním naučila lépe ovládat Google, naučila jsem se lépe stahovat programy, Tomáš mi vysvětlil jak nastavit tiskárnu, atd. Je to neocenitelná služba. Mám spíš obavy, že když to zkusíte u pana Tomáše, tak bude takový nával, že už se na mě nedostane.
Tomáš: Je pravda, že mě poslední dobou volá čím dál víc lidí. Čím častěji jim takhle pomáhám, něco v počítači nastavím, něco poradím, také mi ti lidé volají o to častěji jakmile zjistí, že jsem ochoten pomoci, chtějí hned nastavit další a další věci.
Marie: Skutečně v dnešní době, kdy se přestalo přepočítávat penězi, je tohle prostě neocenitelné služba, to člověka potěší a zahřeje u srdce. Máte pocit, že si lidi mají co předávat.

Radek: Já myslím, že tohle hovoří samo za sebe, že je to úplně dostatečným svědectvím o tom, že Tomáš opravdu disponuje velkou trpělivostí a schopnostmi. Takže přátelé kdo máte nějaké potíže na našich stránkách nebo třeba právě s přihlášením do SCD průvodce nebo jakéhokoliv jiného druhu, nebojte se na něho obrátit, nebojte se napsat na technickou podporu, a jak jste slyšeli od paní Marie, pokud je to nějaký závažnější problém tak samozřejmě můžete podporu získat i na telefonu a můžete se dokonce i něco přiučit.
A jestli tohle video sledujete někde jinde než na našich stránkách, skočte na ně, je to www.uzdravtesejidlem.cz. No a co (zpěv ptáka) anooo, je to pravda, co jiného vám popřát než, mlsejte a buďte zdrávi :)


Všechna práva vyhrazena. Žádná fotografie, text, ani část textu tohoto příspěvku nesmí být kopírována nebo komerčně využívána bez písemného souhlasu administrátorů Marky SCD recepty